12 Temmuz 2015 Pazar

Havva Bekar fenomen oldu! Vali kim? Halkım ben halk! VİDEO

Yeşil Yol Projesi, çevreye vereceği zarar nedeniyle protesto edildi. Dozerin geçeceği güzergahın önüne elinde sopasıyla oturan Havva Bekar, valinin kendilerine çapulcu demesine tepki göstererek; "Devlet nedir? Devlet yok halk var. Kimdir devlet?" dedi. Havva Ninenin bu sözleri olay oldu..


Havva Bekar şunları söyledi..

"Ne mahkemesi. Kafayı mı yediniz? Mahkeme nedir? Mahkeme biziz. Devlet nedir? Devlet yok halk var. Kimdir devlet? Devlet bizim sayemizde devlettir. Bizim dedelerimiz buradan aşağıya yaya gitmişler ve şehit olmuşlar. Ne demek? Bu vali gelecek buraya. Yaylaların yolu birleşmeyecek. Her yaylanın yolu var. Yaylalar birbiriyle birleşmeyecek. Kesinlikle istemiyoruz. Vali bize iki tane çapulcu diyor. Biz çapulcuysak sen nesin? Sen sandalyede oturmuşsun. Biz buraların hamurunda yoğrulmuşuz. Biz çocukluğumuzdan beri burada yaşıyoruz. İş makinelerini alıp gidin buradan." sözleri ile tepkisini dile getirdi.

Havva Nine'nin bu sözleri kısa sürede sosyal medyada büyük ilgi gördü. Yol yapımına karşı olan sosyal medya kullanıcıları Havva Nine'ye destek mesajları yazdı.

Eylem devam ederken jandarma müdahalesi gerçekleşmesi ve Havva Nine'nin yaka paça götürülmesi de büyük tepki gördü.


HABERİN VİDEOSU İÇİN TIKLA

İşte sosyal medyada paylaşılan mesajlardan bazıları:


emrah yalcinalp ‏@uzakkuzey  11 sa.11 saat önce

Türkiye, her türlü ideolojik angajmandan bağımsız, Havva Nine'nin sorduğu "Devlet kimdir" sorusunu sorup bir cevap bulmaya çalışmalı.



gamze ince ‏@gamzeoptimist  12 sa.12 saat önce

Devlet kimdir? Devlet bizim sayemizde Devlettir.Ben halkım diyerek;Ormanı,deresi ve yaylasını koruyan Havva nine



Joganita ‏@Joganita  12 sa.12 saat önce

Biz ki genç çocuklarıyız Havva Nine'nin. Desteğimiz el yapımı küçük bir odundur sadece ama yüreğimiz mangal gibidir.


Ratalay ‏@rztly  15 sa.15 saat önce

Bu defa Yol yapamıyorlar Rizeli Havva nine yaptırmıyor.hadi bakalım



Feza Bilgin ‏@feza_TURK  15 sa.15 saat önce

Vali kım Kaymakam kımBen Ben Ben"Havva Nine"



Av.Hasan Ceceloğlu ‏@CecellerinHasan  23 sa.23 saat önce

Rizeli Havva Nine; ''Vali bize çapulcu diyor. Biz çocukluğumuzdan beri burada yaşıyoruz. Vali, Kaymakam kimdir?Ben, ben, ben, halkım ben''

(medyafaresi.com.tr)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder