5 Haziran 2016 Pazar

Muhammed Ali’nin akıldan çıkarılmaması gereken 10 sözü

Boks efsanesi Muhammed Ali'nin hayatını kaybetmesi, dünyada şok etkisi yarattı. Liderler, sanatçılar, sporcular hemen hemen toplumun her kesimden insan Ali'nin ölümünden duyduğu üzüntüyü dile getirdi. Sadece ringlerdeki başarısıyla değil insan hakları konusunda verdiği mücadeleyle de unutulmazlar arasına katılan efsane sporcunun, bir de akıllara kazınan sözleri var...

İşte Muhammed Ali’nin unutulmaz 10 sözü:

1- İmkânsız, kendilerine verilen dünyanın içinde yaşamayı, onu değiştirmek için gereken enerjiyi keşfetmekten daha kolay bulan küçük insanların ortaya attığı büyük bir sözcüktür.

2- İmkânsız bir gerçek değil. Bir fikir. İmkânsız bir tebliğ değil. Bir cüret. İmkânsız bir potansiyel. İmkânsız geçici. İmkânsız hiçbir şey.

3- Ben en büyüğüm; bunu öyle olduğumu bilmeden bile söyledim. Bunu yeterince söylediğimi düşünürsem, dünyayı gerçekten en büyük olduğuma ikna ederim.

4- Aklım onu anlayabilir ve kalbim ona inanabilirse, işte o zaman başarabilirim.

5- Risk almak için yeterince cesur olmayanlar, hayatta hiçbir şey başaramaz.

6- Hayal gücü olmayan insanın kanatları yoktur.

7- Her günü son gününmüş gibi yaşa. Çünkü bir gün haklı çıkacaksın.

8- Ben en büyük değilim; ben iki kere en büyüğüm.

9- O kadar hızlıyım ki geçen gece otel odasında ışıkları söndürdüm ve yatağa girdiğimde oda daha karanlık olmamıştı.

10- Kelebek gibi uçarım, arı gibi sokarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder