E-ticaret tüm dünyada hızlı bir gelişim gösterirken aynı zamanda ödeme sistemlerinde köklü değişikliklere neden oldu.
Küresel ölçekte geleneksel ödeme yöntemlerinin yerini online ya da mobil ödeme gibi alternatif yöntemler aldı. Yeni yöntemler sayesinde ödeme sistemlerinin sayısı oldukça arttı.
Alışverişe yeni bir boyut kazandıran e-ticaret dünyada artık her markanın, işletmenin gözardı edemeyeceği bir gerçek. Özellikle küresel bir oyuncu olmak ve yeni pazarlara girmek isteyen kurumlar için kaçınılmaz.
E-Ticaret (elektronik ticaret); bilgisayar, tablet veya cep telefonu gibi mobil cihazlar aracılığıyla internet üzerinden yapılan alışverişe denir. Dijital ticaret demek de yanlış olmaz.
E-ticaret siteleri, internet üzerinden hızlı ve güvenli alışveriş yapılmasını ya da hizmet alınmasını sağlayan web siteleridir. Bu siteler için tasarım ve seo çalışmaları kadar ödeme yöntemleri de çok önemlidir. Müşterilerin e-ticaret sitesinden alışveriş yapmalarını sağlayacak en önemli unsurlardan biri de sunulan ödeme sistemleridir.
E-ticaret sitenizde ne kadar çok alternatif ödeme yöntemi varsa, rekabette öne geçme şansınız da bir o kadar artar.
Tübisad (Bilişim Sanayicileri Derneği)'nin 2018 verilerine göre E-ticaret büyüme oranı Türkiye'de %42 olarak ölçümlenmiştir. Bu sonuç doğrultusunda yapılan ciro ise; 59,9 milyar TL olarak açıklanmıştır. 2014-2018 yılları arasında sektörün ortalama yıllık büyüme hızı ise yüzde 33 olmuştur.
Yazının tamamına ulaşmak için tıklayınız!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder