12 Kasım 2016 Cumartesi

Terk edilmekten bıkınca 101 kilo verdi

Sevgilileri sürekli "çok şişmansın" diyerek terk ettiği Kemal Can Özdemir, 184 kilodan 83 kiloya inerek hayatını değiştirdi.


Hayatı değişti

Özel bir obezite ve laparoskopik cerrahi merkezinin Balçova'da düzenlediği etkinliğe katılan 24 yaşındaki ayakkabı satıcısı Kemal Can Özdemir, zayıfladıktan sonra hayatının değiştiğini anlattı.

Ameliyattan çok korkuyordu

Tüp mide ameliyatından çok korktuğunu ama şişman olduğu için sürekli dışlandığını ifade etti.
7XL beden kıyafet giyiyordu

Özdemir, "Ameliyatın ölüm riski olduğunu duyuyordum ama 7XL beden kıyafet giyiyordum. Toplum içine girdiğimde bana hep 'yeme oğlum' diyorlardı. Bazıları da beni başkalarına göstererek 'bu seni yer' diyorlardı. Sürekli dışlanıyordum." diye konuştu.

Eski sevgilileri ne yapıyor?

Sevgililerinin de kendisini sürekli terk ettiğini dile getiren Özdemir, şöyle devam etti:

"Önceden sevgililerim ben kiloluyum diye gelmiyordu, kilo verince geri dönmeye başladılar ama ben kabul etmiyorum. Beni eski halimle kabul etmeyeni ben de kabul edemem. 10-11 aylık ilişkilerim oluyordu, 'ciddi olalım' dediğimde 'sen kilolusun, nerede çalışırsın' diyorlardı. Ben şimdi aynı insanım."

Müşteriler tanıyamamış

Kemal Can Özdemir, ayakkabı sattığı dükkana gelen bazı müşterilerinin de kendisini tanımadığını, eski fotoğraflarını göstererek zayıfladığını anlattığını dile getirdi.

Gülnihal Demir de 39 kilo verdi

Rol aldığı dizi ve filmlerde Ege ağzıyla canlandırdığı karakterlerle tanınan oyuncu Gülnihal Demir de 15 Şubat'ta geçirdiği ameliyat sonrası 39 kilo verdiğini ve 87 kiloya düştüğünü belirtti.

'Artık kilo vermemem gerekiyor'

Fazla kiloya bağlı sağlık sorunlarının geçtiğini, öz güven kazandığını vurgulayan Demir, "Beni ameliyat olmaya oğlum teşvik etti, 10 dakikada karar verdim. Hedefim daha çok kilo vermek ama dizi ve sinema oyuncusu olduğum için yapımcılar, seyircinin beni böyle sevdiğini ve artık kilo vermemem gerektiğini söylüyor." şeklinde konuştu.

'Seyirci beni böyle seviyor'

Fazla kiloya bağlı sağlık sorunlarının geçtiğini, özgüven kazandığını vurgulayan Demir, "Beni ameliyat olmaya oğlum teşvik etti, 10 dakikada karar verdim. Hedefim daha çok kilo vermek ama dizi ve sinema oyuncusu olduğum için yapımcılar, seyircinin beni böyle sevdiğini ve artık kilo vermemem gerektiğini söylüyor." diye konuştu.

Annesini dinlememiş

Seval Yener adlı hasta da annesinin uyarısına rağmen ameliyat olduğunu ve 6 ayda 144 kilodan 104'e indiğini söyleyerek, "Annem çok korktu ve 'ameliyata girersen sana hakkımı helal etmeyeceğim' dedi. Yine de ameliyat oldum. Hatta eşime ameliyata onay verdiği için küstü. Ama şimdi her şey geçti ve ben daha mutluyum." dedi.

Mide ameliyatı

Obezite hastalarının doktoru Cemal Kara da obezitenin ameliyattan daha büyük tehlikesinin olduğunu, beyin kanaması ya da kalp krizine neden olabileceğini savunarak, "Sonuç olarak günümüzde ameliyatın riskleri ve dezavantajlarının çok daha düşük olduğu saptanmıştır." diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder