Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), işletmelerin mevcut ve potansiyel müşterileriyle etkileşimlerini yönetmek ve geliştirmek için kullandıkları strateji ve teknolojik araçlardır.
Müşteri yaşam döngüsü boyunca, müşterilerle olan ilişkileri geliştirmek, müşteri şikayetlerine olan hassasiyeti artırmak, müşteri davranış ve beklentilerindeki eğilimleri tespit ederek verimliliği en üst seviyeye çıkarmak CRM'in başlıca görevidir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?
1- CRM'in amacı müşteri beklentilerine optimum düzeyde cevap vererek müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarmaktır.
2- Mevcut müşterilerle sürdürülebilir ilişki kurmak
3- Müşteri istek ve şikayetlerine anlık olarak cevap vermek
4- Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak
5- Müşteriyi elde tutmak
6- Müşteri sadakati oluşturmak
7- Potansiyel müşterileri kazanmak
Yazının tamamını okumak için tıklayınız!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder