22 Ağustos 2016 Pazartesi

O anne ömrü boyunca bu dört mezara bakacak!

Gaziantep'te düğüne saldırıdan sağ kurtulan tanıklar yaşadıkları dehşeti anlattı. Hain saldırıda 4 çocuğunu kaybeden, eşi de ağır yaralanan Emine Ayhan, "tek çocuğum olmasaydı intihar 
ederdim" dedi.


Gaziantep’te kına gecesinde meydana gelen canlı bomba saldırısında 54 kişi yaşamını yitirdi çoğu ağır 70’den fazla kişi de yaralandı. Saldırıda ölenlerin çoğunun çocuk olduğu ortaya çıktı.

‘İNTİHAR EDERDİM’

Patlamada 4 çocuğunu kaybettiğini, eşinin de yoğun bakımda olduğunu anlatan Emine Ayhan, yaşadıklarını şu sözlerle anlattı “Düğün bizim yakın akrabamızındı. Ben eve su içmeye giderken birden büyük bir patlama oldu. Önce havai fişek veya başka bir patlama olduğunu düşündük. Hemen patlama yerine koştum baktım ortalık kan gölüne dönmüş ve her yer ceset yeri olmuş. Çocuklarımı aradım ancak cesetlerini buldum. O an sinir krizi geçirdim. Dünyam her şeyim bitti çünkü 5 çocuğumdan biri kaldı. Eğer kalan 1 çocuğum olmasaydı intihar ederdim çünkü dayanamıyorum.” Sözcü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder