31 Aralık 2015 Perşembe

'Ölmeyi seçiyorum dedi ve gitti'

3 aylıkken teşhis koyuldu, doktorlar uzun süre yaşayamayacağını söyledi. Ailesinin de onun da işi zordu. Annesi ilkokula bile başlayamayacağını düşünüyordu, o ise savaştı, uzun yıllar direndi.

Kirsty Bridges'ın hikayesi ise unutulmayacak derecede acı bir şekilde bitti.
"ŞU ANDA YAPABİLECEĞİM TEK SEÇİM KALDI O DA TEDAVİYİ BİTİRİP ÖLMEYİ DİLEMEK"
Genç kadın aşağıdaki sözleri Facebook hesabında paylaştıktan sonra tedaviyi bırakarak hayatını kaybetti, "5 yıldızlı bir otelde bile olsam hayatım berbat. Yaşayabilmem için birinin ölmesini, sevdiklerinden ayrılmak zorunda olması çok acı verici. Bunu dilemek benim için çok zor. Şu anda yapabileceğim tek bir seçim kaldı o da tedaviyi bitirip ölmeyi dilemek."
Kristy Bridges ağır akciğer hastasıydı. Doğuştan kronik rahatsızlığı ile doğan Kristy, 28 yaşına kadar savaştı. Tedavisi yoktu ama eğer kadavradan akciğer nakli olursa yaşayabilirdi. 5 yıl boyunca uygun bir akciğer çıkmasını ve ona bağış yapılmasını bekledi.
"ANNE TAMAM ARTIK LÜTFEN DOKTORU ÇAĞIR BİTSİN İSTİYORUM"
Annesi, Jacqueline Jones kızının hastalığını müebbet hapis yatmaya benzetiyordu. Jones kızı için şunları söyledi, "Kızım çok güzeldi. Yüzünde oksijen maskeleriyle gezerken bile insanlar güzelliğine hayran kalırdı. Ama 3 yaşından beri onun ölmesini bekliyorum. Bu çok acı verici bir şey. Yine de birlikte bu kadar zaman geçirebildiğimiz için mutluyum. Ölmeden hemen önce bana dönüp 'Anne tamam artık. Lütfen doktoru çağır. Bunun bitmesini istiyorum, çabuk olmasını istiyorum' dedi. Kahroldum ama bunun onun için en iyisi olduğunu biliyordum. Doktorlar da bizimle aynı fikirdeydi. Onu cihazlardan ayırdılar ve 36 saat içinde öldü."
Güzellik uzmanı olan Kristy aynı zamanda modellik de yapıyordu. Ölmeden önce de Facebook hesabında şunları paylaştı, "Artık acı çekmek istemiyorum. Hayat benim için çok zor ve benim gibi organ bağışı bekleyen birileri için verici olabilirsem bu benim için bir onurdur. Hepinizi seviyorum ama bir melek olmaya ve sizi uzaktan izlemeye karar verdim. Bana nakil yapılsa bile hayatım çok zor. Hoşçakalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder