24 Mart 2016 Perşembe

Obama Arjantin'de tango yaptı

ABD Başkanı Barack Obama, Arjantin ziyaretinde tango sürprizi yaptı.


Küba'dan Arjantin'e geçen Obama, bu ülkedeki temasları kapsamında akşam saatlerinde Devlet Başkanı Mauricio Macri tarafından Kirchner Kültür Merkezi’nde onuruna verilen yemeğe ailesi ile birlikte katıldı.

Obama ilerleyen saatlerde davetliler önünde tango yaptı.

Dansçı Mora Godoy ile tango yapan Obama’nın oldukça rahat olduğu görüldü. Obama’nın ardından First Lady Michelle Obama da Jose Lugones tarafından dansa kaldırıldı.

Obama'nın dansına tam not veren Godoy, “Bana nasıl tango yapıldığını bilmediğini söyledi. Ben de ona ‘Benim hareketlerimi takip edin’ dedim. Dans etmeye başladıktan sonra ise o ben onun hareketlerini takip ettim çünkü o çok iyi bir dansçı” dedi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder