24 Mart 2016 Perşembe

"Saygınlığını sıçıp sıvama uzmanı"

Ali Ağaoğlu, tanıtımını yaptığı yeni projesinin toplantısında, skandal sözleriyle herkesi kızdırdı.


‘Ağaoğlu Central Park İstanbul’ adını alan projesini tanıtan Ali Ağaoğlu’nun toplantı sırasındaki açıklamaları sosyal medyanın gündemine oturdu. Ağaoğlu, Taksim saldırıları sonrası ‘ortanca’ hanımını ve oğlunu oraya götürdüğünü, ‘fakir’lerin karanfil, kendisinin ise gül koyduğunu açıklayarak bir skandala imza attı.

10 yıldan bu yana İstiklal Caddesi’ne gitmediğini belirten Ağaoğlu, “O gün de benim ortanca hanımın doğum günüydü. Ona sözüm vardı, Boğaz’a yemeğe götürecektim. Bir anda aklıma şey geldi. Açıkçası kanıma dokundu. Aldım hanımı, oğlanı da aldım. Aşağı yukarı 15 senedir de ben İstiklal Caddesi’ne hiç gitmemiştim. Hem benim için güzel bir nostalji oldu. Gittim, hanımla, çocukla olayın olduğu yere. Millet fakir, karanfil bırakıyor. Ben gül bıraktım.”

Sosyal medyada herkesin tepkisini çeken bu açıklamalara, ünlülerin de tepkisi gecikmedi.

Metin Uca: Kendi eli ile saygınlığını sıçıp sıvama uzmanı

Ayşe Arman: Gunaydin… Bu ne rezillktir ya!!! Bugun gazeteye de de yazdim… ‘Ortanca Hanim’ ne demek ya! Demek ki bunun küçüğü de var, büyüğü de… Kaç eşi var bu beyefendinin? Bu ülkede, erkeklerin kaç karısı olabiliyor? Biz bir tane olabiliyor diye biliyoruz ama anlaşılan yanlış biliyoruz…

Sadece çüşünüz demek istiyorum!!!!!
Bu kadar paran olunca, Ali Ağaoğlu olunca, normal mi oluyor??? Blz de bu pespayelige adamin parasi var diye itiraz edemiyor muyuz??? Diyebilirsiniz ki, “Sana ne! Alan razı, satan razı!” Hayır kardeşim, bu ülkede yaşayan bir kadın olarak itiraz ediyorum, böyle bir şeyin normalleşmesinin bütün kadınların haklarına vurulmuş bir darbe olduğunu düşünüyorum… Eğer bu ülkede yasalar varsa, herkes için olsun!

Atilla Taş: Fakirin kuru karanfili, her gülden daha güzeldir. Gönülden vermiyorsun eğer, o gül değil, sırf dikendir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder